10 ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Πέρυσι, στη Nespresso® Professional κάναμε μια έρευνα, για να κατανοήσουμε
πώς αναμένεται να είναι το μέλλον της εργασίας στις επιχειρήσεις.*


Παρόλο που εντοπίσαμε ορισμένες ενδιαφέρουσες και συναφείς έννοιες,
δεν αποτελεί έκπληξη, ότι οι προηγούμενοι μήνες είχαν σημαντικό αντίκτυπο
στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων και μετά την επιβολή του lockdown,
όλες οι τάσεις που είχαμε αναγνωρίσει άλλαξαν.


Πώς θα είναι, λοιπόν, το μέλλον του κόσμου της εργασίας;

background orange

Στην πρόσφατη έρευνα ερωτήθηκαν πάνω από 500 υπάλληλοι, συμμετείχαν
ειδικο
ί σε εργασιακά θέματα και εξετάστηκαν τα δεδομένα πρόσφατης έρευνας,
προκειμένου να διαπιστωθούν οι άμεσες επιπτώσεις της πανδημίας
του Covid-19 στον κόσμο της εργασίας, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Η έκθεση της έρευνας αναμένεται σύντομα, αλλά μέχρι τότε, σας δίνουμε εδώ
μια ιδέα των συμπερασμάτων μας.

Παρόλο που κάποιες τάσεις που αναμέναμε επιταχύνθηκαν, καταφέραμε να φωτίσουμε τις αναδυόμενες αλλαγές ως προς τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις του φυσικού χώρου εργασίας, τα βασικά θέματα που απασχολούν τους υπαλλήλους και τους εργοδότες και τις προβλέψεις όσον αφορά την υγεία και την ευημερία στον χώρο εργασίας.


Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα της έρευνας…

Η ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΗΡΘΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ

10 ways the workplace is expected to change

Το 49% των επιχειρήσεων
αναμένουν ότι ο χρόνος εργασίας
από το σπίτι θα αυξηθεί σε σχέση
με το παρελθόν.

Τσαι <b data-lazy-src=
dark background

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

Δεν είναι απίθανο να δούμε την αρχή μιας εποχής, όπου για τη λήψη αποφάσεων θα χρησιμοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη, ανεξαρτήτως αν βρισκόμαστε στο γραφείο ή δουλεύουμε από το σπίτι. Η τεχνητή νοημοσύνη θα αξιοποιήσει τις μεταβλητές γύρω από το γραφείο, όπως η μετακίνηση προς το γραφείο ή πόσες συσκέψεις έχουν κανονιστεί εκείνη την ημέρα και θα προσδιορίζει κατά πόσο θα είναι ασφαλές οι υπάλληλοι να πάνε στο γραφείο.

Oliver Baxter, Insight Program Manager, Herman Miller

ΩΣΤΟΣΟ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

meeting
10 ways the workplace is expected to change

Το 30% των
ερωτηθέντων
εξέφρασε την
προτίμησή του
για συνέχιση της
τηλεργασίας…

Working

…ενώ το 35%
δήλωσε ότι θα
ήθελε να
επιστρέψει στο
γραφείο υπό τις
κατάλληλες
συνθήκες.

dark background

Οι άνθρωποι εργάζονται πιο αποτελεσματικά στο σπίτι όσον αφορά τα ατομικά καθήκοντα, χάνουν όμως την πλευρά της κοινότητας και το αίσθημα του ανήκειν, καθώς αυτά είναι στοιχεία που αφορούν μόνο τον χώρο εργασίας.

Linzi Cassels, Principle and Design Director, Perkins + Will

ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ

10 ways the workplace is expected to change

Το 19% των ερωτηθέντων
βλέπουν το γραφείο του
μέλλοντος ως κόμβο
κοινωνικοποίησης και
δημιουργικής σκέψης.

Για όσους μένουν στο κέντρο της πόλης και στα προάστια, οι χώροι συνεργασίας θα είναι πιο σημαντικοί, ενώ όσοι ζουν σε αγροτικές περιοχές θα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη από χώρους γύρω από το φαγητό και τον καφέ, καθώς και χώρους co-working.

zenius machine office

ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΟΕΝΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ CO-WORKING ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΤΡΙΤΩΝ

Το 34% των μεγάλων επιχειρήσεων βλέπουν στο μέλλον να χρησιμοποιούν
χώρους co-working και κοινούς χώρους συνεργασίας.

Office space

Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ WELL-BEING ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

dark background

Το άγχος για θέματα υγείας είναι στην πρώτη τριάδα των θεμάτων που απασχολούν τους εργαζομένους.

Simon French, Workplace & Design Director, GSK

Οι υπάλληλοι ανησυχούν όλο και περισσότερο για την ασφάλεια και την υγιεινή και για τις επιπτώσεις των νέων μέτρων στη συνεργασία με τους συναδέλφους τους.

10 ways the workplace is expected to change

Το 21% των υπαλλήλων εξέφρασαν ανησυχία για την καθαριότητα των γραφείων, όταν επιστρέψουν από την τηλεργασία, ενώ το 19% δήλωσαν πως ανησυχούν κατά πόσο θα μπορούν να συνεργάζονται με ασφάλεια, δεδομένων των νέων μέτρων.

Οι επιχειρήσεις πρέπει να
επανεξετάσουν το πακέτο
προνομίων των υπαλλήλων.

Working from home

‘Οταν ρωτήθηκαν για ένα
πακέτο τηλεργασίας,

το 53% των υπαλλήλων δήλωσαν πως περιμένουν από τους εργοδότες να καλύψουν το κόστος εξοπλισμού νέας τεχνολογίας και το 80% έδειξαν ενδιαφέρον για λύσεις παρασκευής εξαιρετικής ποιότητας καφέ στο πλαίσιο της τηλεργασίας.

Ο ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ

Coffee machine at the workplace
icon hot coffee

Το 86% των ερωτηθέντων
στην έρευνα δήλωσαν,
πως ο ποιοτικός καφές που
απολαμβάνουν στο διάλειμμά τους
τούς ενθαρρύνει να είναι πιο
παραγωγικοί στη δουλειά τους.

10 ways the workplace is expected to change

Και το 84% νιώθουν πως
ο ποιοτικός καφές τούς βοηθά
να χαλαρώνουν και να
αποφορτίζονται από
καταστάσεις που τους αγχώνουν

momento machine coffee and milk

Σε ό, τι αφορά στον καφέ, οι μηχανές καφέ με κάψουλες είναι πιο καθαρές.

Πάνω από το 60% συμφωνούν, ότι οι μηχανές καφέ με κάψουλες είναι καλύτερες
από άποψη υγιεινής και καθαρίζονται πιο εύκολα από άλλες μηχανές καφέ.

ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Στη Nespresso® Professional γνωρίζουμε, ότι οι στιγμές απόλαυσης που σας χαρίζει ένας καφές είναι ευεργετικές, καθώς εμπνέουν τους ανθρώπους να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα, ενώ παράλληλα ενισχύουν την επικοινωνία και τη συνεργασία στον χώρο εργασίας. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε τη μηχανή Momento & Milk, που θα δώσει στους υπαλλήλους σας την ελευθερία να συνεχίσουν να φτιάχνουν τον δικό τους τέλειο καφέ με ελάχιστη φυσική επαφή.

Ειδικά σχεδιασμένη, για να παρέχει ασφάλεια και να εγγυάται την καθαριότητα, η μηχανή εφαρμόζει την ανέπαφη τεχνολογία, με στόχο την καλύτερη υγιεινή κατά τη χρήση της από διαφορετικά άτομα. Με αυτόματη λειτουργία παρασκευής και δυνατότητα ανάγνωσης κώδικα QR που επιτρέπει στους χρήστες να φτιάχνουν καφέ από απόσταση μέσω εφαρμογής ιστοσελίδας, οι υπάλληλοι μπορούν να παρασκευάζουν 12 συνταγές με γάλα και 4 συνταγές για σκέτο καφέ σε τρία διαφορετικά μεγέθη φλιτζανιών.

dark background

Για να δείτε πώς μπορεί η Nespresso® Professional να βοηθήσει τους υπαλλήλους σας να συνεργαστούν και να επανασυνδεθούν σε έναν χώρο εργασίας, όπου τηρούνται οι κανόνες κοινωνικής απόστασης, επικοινωνήστε με τον αρμόδιο εκπρόσωπο πωλήσεων, καλέστε στο τηλέφωνο

210 67 11 007

για να μιλήσετε με κάποιο μέλος της ομάδας μας.

*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Θα θέλατε να εξασφαλίσετε μια υπέροχη ατμόσφαιρα στον εργασιακό σας χώρο και να προσφέρετε στους συνεργάτες και τους καλεσμένους σας απολαυστικές εμπειρίες καφέ;

Επικοινωνήστε τώρα