Συχνές Ερωτήσεις
Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;
- Το όνομα και τη νομική μορφή της εταιρείας σας
- Αριθμός φορολογικού μητρώου / ΑΦΜ
- Όνομα και επώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
- Πώς αποκτήσατε την επαγγελματική μηχανή;
- Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;
- Το όνομα και η νομική μορφή της εταιρείας σας
- Αριθμός φορολογικού μητρώου
- Όνομα και επώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
- Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποια οφέλη κερδίζει η εταιρεία μου με την Nespresso Professional;
- Τεχνική υποστήριξη 1 έως 2 εργάσιμων ημερών
- Μηχανές υψηλής απόδοσης
- Εύκολη χρήση μηχανών
- Προσωπικός αντιπρόσωπος πωλήσεων
- CRC - Τηλεφωνική υπηρεσία για οποιαδήποτε υποστήριξη
- Ειδική γραμμή εξυπηρέτησης
- Υπηρεσία εκδηλώσεων (με μηχανήματα διαθέσιμα προς ενοικίαση)
- Πρόγραμμα ανακύκλωσης
- Ελκυστικά αξεσουάρ διαθέσιμα σε συσκευασίες
- Παράδοση καφέ μεταξύ 1 ή 2 εργάσιμων ημερών
- Προσαρμοσμένες μηχανές στις ανάγκες σας
- Τέλεια λύση για την επιχείρησή σας
- Ευέλικτα συστήματα πληρωμών
- Δυνατότητα λειτουργίας ή πώλησης - προσαρμοσμένη σε κάθε ανάγκη
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Υπάρχει δυνατότητα ενοικίασης μηχανής για μια εκδήλωση;
- Ονοματεπώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Χώρος Εκδήλωσης
- Ημερομηνία γεγονότος
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Η παράδοση που έλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι μπορώ να κάνω;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς παραγγέλνω online;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πού μπορώ να κάνω εγγραφή, για να παραγγείλω προϊόντα Nespresso Professional online;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα και τα στοιχεία σύνδεσής μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποιες επιλογές πληρωμής έχω όταν παραγγέλνω online;
- αντικαταβολή
- πιστωτική κάρτα
- χρεωστική κάρτα
- προπληρωμένη κάρτα
- τραπεζική κατάθεση
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να καθαρίσω τη μηχανή Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Gemini CS 200 δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Gemini CS 220 δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
- Έκδοση 1: αριστερή πλευρά: Κουμπί Ristretto- / Lungo- / On
- Έκδοση 2: αριστερή πλευρά: Κουμπί Ristretto- / Espresso- / Lungo
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Aguila δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
- Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά τη μηχανή. Βεβαιωθείτε, ότι όλοι οι μοχλοί είναι κλειστοί, όταν κάνετε εκκίνηση. Οι μοχλοί πρέπει να παραμείνουν κλειστοί έως ότου τελειώσει η εκκίνηση.
- Κλείστε τη μονάδα παρασκευής χωρίς να τοποθετήσετε μια κάψουλα και πατήστε το κουμπί καφέ. Στη συνέχεια ανοίξτε το μοχλό.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω όταν η επαγγελματική μηχανή Zenius δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω εάν έχω λανθασμένο τιμολόγιο;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πότε θα λάβω το τιμολόγιό μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να ανακυκλώσω τις κάψουλες Nespresso;
- Ζητήστε δωρεάν τις σακούλες ανακύκλωσης από:
- Nespresso Professional Showroom
- Τηλεφωνικό Κέντρο
- www.nespresso-pro.gr
- Γεμίζετε τη σακούλα ανακύκλωσης με χρησιμοποιημένες κάψουλες μέχρι την ένδειξη «μέγιστη ποσότητα» και σφραγίζετε.
- Προσκομίζετε τη σακούλα σας σε:
- Nespresso Professional Showroom
- Στον courier που παραδίδει την παραγγελία σας στον επαγγελματικό σας χώρο.
- Στο κοντινότερο σε εσάς σημείο ανακύκλωσης Nespresso καψουλών.
- Κρατήστε τη νέα σακούλα που θα λάβετε με την παραγγελία σας για την επόμενη ανακύκλωση, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχει ο καφές Nespresso Fairtrade πιστοποίηση;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, , και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.