Συχνές Ερωτήσεις

ΟΙ 5 ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;


Οι επαγγελματικές λύσεις Nespresso Professional έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εταιρείες. Επομένως δεν είναι δυνατό για ιδιώτες να αγοράσουν μια επαγγελματική.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;


Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας  στο https://www.nespresso-pro.gr/epikoinwnia/ ή να καλέσετε στο 2106711007 και ένας Ειδικός του Καφέ Nespresso Professional θα χαρεί να σας βοηθήσει.

Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε επιλεγμένες μηχανές στο διαδίκτυο και να γίνετε πελάτης της Nespresso Professional με αυτόν τον τρόπο.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε ανά πάσα στιγμή σχετικά με:

- Ποικιλίες Καφέ
- Μηχανές
- Αξεσουάρ

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;


Για να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας Nespresso Professional χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
  • Το όνομα και τη νομική μορφή της εταιρείας σας
  • Αριθμός φορολογικού μητρώου / ΑΦΜ
  • Όνομα και επώνυμο
  • Αριθμός τηλεφώνου
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
  • Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
  • Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
  • Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
  • Πώς αποκτήσατε την επαγγελματική μηχανή;
  • Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;

Στείλτε τις παραπάνω πληροφορίες στη διεύθυνση: b2b@nespresso.gr. Για περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε στο 210 67 11 007 (καθημερινά, 09:00 -17:00).

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;


Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας 24/7 online στο www.nespresso-pro.gr, τηλεφωνικά στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00-17:00, μέσω e-mail στο b2b@nespresso.gr ή με μία επίσκεψη στο showroom, Αγγελοπούλου 4, Νέο Ψυχικό.  

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;


Για τεχνικά προβλήματα ή ερωτήσεις σχετικά με τη μηχανή σας Nespresso Professional, μπορείτε να καλέσετε στο 210 67 11 007  καθημερινά 09:00 - 17:00 ή στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης 6984756555.

Οι εκπρόσωποί μας θα χαρούν να σας βοηθήσουν στη διάγνωση του προβλήματος της μηχανής σας. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφώνου, θα παραλάβουμε τη μηχανή σας για τεχνικό έλεγχο ή θα κλείσουμε ένα ραντεβού για επίσκεψη στο χώρο σας.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;


Για να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας Nespresso Professional χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
  • Το όνομα και η νομική μορφή της εταιρείας σας
  • Αριθμός φορολογικού μητρώου
  • Όνομα και επώνυμο
  • Αριθμός τηλεφώνου
  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
  • Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
  • Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
  • Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;


Στείλτε τις παραπάνω πληροφορίες στη διεύθυνση: b2b@nespresso.gr. Για περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να καλέσετε στο 210 67 11 007 (καθημερινά 09:00-17:00).

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;


Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας  στο https://www.nespresso-pro.gr/epikoinwnia/ ή να καλέσετε στο 2106711007 και ένας Ειδικός του Καφέ Nespresso Professional θα χαρεί να σας βοηθήσει.

Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε επιλεγμένες μηχανές στο διαδίκτυο και να γίνετε πελάτης της Nespresso Professional με αυτόν τον τρόπο.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε ανά πάσα στιγμή σχετικά με:

- Ποικιλίες Καφέ
- Μηχανές
-Αξεσουάρ

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;


Οι επαγγελματικές λύσεις Nespresso Professional έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εταιρείες. Επομένως δεν είναι δυνατό για ιδιώτες να αγοράσουνμια επαγγελματική.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Ποια οφέλη κερδίζει η εταιρεία μου με την Nespresso Professional;


Με τη Nespresso Professional κερδίζετε:
  • Τεχνική υποστήριξη 1 έως 2 εργάσιμων ημερών
  • Μηχανές υψηλής απόδοσης
  • Εύκολη χρήση μηχανών
  • Προσωπικός αντιπρόσωπος πωλήσεων
  • CRC - Τηλεφωνική υπηρεσία για οποιαδήποτε υποστήριξη
  • Ειδική γραμμή εξυπηρέτησης
  • Υπηρεσία εκδηλώσεων (με μηχανήματα διαθέσιμα προς ενοικίαση)
  • Πρόγραμμα ανακύκλωσης
  • Ελκυστικά αξεσουάρ διαθέσιμα σε συσκευασίες
  • Παράδοση καφέ μεταξύ 1 ή 2 εργάσιμων ημερών
  • Προσαρμοσμένες μηχανές στις ανάγκες σας
  • Τέλεια λύση για την επιχείρησή σας
  • Ευέλικτα συστήματα πληρωμών
  • Δυνατότητα λειτουργίας ή πώλησης - προσαρμοσμένη σε κάθε ανάγκη

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Υπάρχει δυνατότητα ενοικίασης μηχανής για μια εκδήλωση;


Φυσικά, προσφέρουμε μηχανές προς ενοικίαση.

Στείλτε μας ένα email στο b2b@nespresso.gr που να περιλαμβάνει τα ακόλουθα δεδομένα:
  • Ονοματεπώνυμο
  • Αριθμός τηλεφώνου
  • Χώρος Εκδήλωσης
  • Ημερομηνία γεγονότος
'Ενας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός των επόμενων δύο εργάσιμων ημερών.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;


Στείλτε μας ένα email στο b2b@nespresso.gr  με την επωνυμία και το ΑΦΜ σας ως αναφορά. Ο προσωπικός σας αντιπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;


Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας online 24/7 στο www.nespresso-pro.gr, τηλεφωνικά στο 210 67 11 007 (καθημερινά 09:00 - 17:00), μέσω e-mail: b2b@nespresso.gr ή με μία επίσκεψη στο Nespresso Professional Showroom, Αγγελοπούλου 4, 11525, Νέο Ψυχικό.

Δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς επαγγελματικών καψουλών ή αξεσουάρ στις Nespresso Boutiques.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;


Αυθημερόν (8 € για παραγγελίες κάτω των 300 καψουλών, δωρεάν για παραγγελίες άνω των 300 καψουλών)

Κανονική Παράδοση (4 € για παραγγελίες κάτω των 100 μερίδων καφέ ή αξίας 40€, δωρεάν για παραγγελίες άνω των 100 μερίδων καφέ ή αξίας 40€)

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Η παράδοση που έλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι μπορώ να κάνω;


Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007.

Θα βρούμε αμέσως μια λύση.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;


Η ικανοποίησή σας είναι πολύ σημαντική για εμάς.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με ένα προϊόν για οποιονδήποτε λόγο, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007.

Θα βρούμε αμέσως μια λύση.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Πώς παραγγέλνω online;


Μπορείτε να παραγγείλετε επαγγελματικούς καφέδες, αξεσουάρ και επιλεγμένες μηχανές γρήγορα και εύκολα μέσω του site μας.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία online εδώ.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πού μπορώ να κάνω εγγραφή, για να παραγγείλω προϊόντα Nespresso Professional online;


Η παραγγελία καφέ, μηχανών και αξεσουάρ στο διαδίκτυο γίνεται εύκολα με τον online λογαριασμό σας στη Nespresso Professional. Μπορείτε να παραγγείλετε όποτε και από όπου θέλετε.

Κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε έναν online λογαριασμό.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου;


Κάντε κλικ στον σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;" στο επάνω μέρος της σελίδας. Θα σας στείλουμε ένα e-mail με έναν σύνδεσμο. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο, για να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα και τα στοιχεία σύνδεσής μου;


Για να αλλάξετε τα δεδομένα σας μεταβείτε στον ιστότοπό μας και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας με το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασής σας.

Κάντε κλικ στο "Ο λογαριασμός μου" και στη συνέχεια στο "Τα στοιχεία της εταιρείας μου".

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Ποιες επιλογές πληρωμής έχω όταν παραγγέλνω online;


Έχετε πολλές επιλογές πληρωμής για να διαλέξετε:
  • αντικαταβολή
  • πιστωτική κάρτα
  • χρεωστική κάρτα
  • προπληρωμένη κάρτα
  • τραπεζική κατάθεση


Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία online εδώ.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Η ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ

Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;


Για τεχνικά προβλήματα ή ερωτήσεις σχετικά με τη μηχανή σας Nespresso Professional, μπορείτε να καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00-17:00.

Οι Ειδικοί του Καφέ Nespresso Professional θα χαρούν να σας βοηθήσουν στη διάγνωση του προβλήματος της μηχανής σας. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφώνου, ένας τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός μίας έως δύο εργάσιμων ημερών, για να κλείσει ραντεβού για μια επίσκεψη στον χώρο σας.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πώς μπορώ να καθαρίσω τη μηχανή Nespresso Professional;


Εδώ θα βρείτε ένα βίντεο τεχνικής υποστήριξης για κάθε μηχανή Nespresso Professional.

Επιπλέον, μπορείτε να καλέσετε στο 2106711007 και οι Ειδικοί του Καφέ Nespresso Professional θα χαρούν να σας βοηθήσουν.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί;


Ελέγξτε την πρίζα και τις ασφάλειες.
Μπορείτε επίσης να καλέσετε στο 2106711007 και οι Ειδικοί του Καφέ Nespresso Professional θα σας καθοδηγήσουν.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Gemini CS 200 δεν λειτουργεί πλέον σωστά;


Οι κάψουλες πέφτουν

Εάν η κάψουλα πέφτει μετά την εισαγωγή, ισιώστε την άκρη της κάψουλας και ελέγξτε, εάν υπάρχει ακόμα κάψουλα στη μονάδα παρασκευής. Εάν ναι, χρησιμοποιήστε τη χειροκίνητη εξαγωγή και δοκιμάστε ξανά.

Η μηχανή δεν ξεκινά

Εάν η μηχανή δεν ξεκινήσει, ελέγξτε αν το κύριο καλώδιο είναι συνδεδεμένο στη μηχανή. Ελέγξτε επίσης το καλώδιο κάτω από τη μηχανή.

Η μηχανή έχει μπλοκάρει

Εάν μηχανή είναι μπλοκαρισμένη, απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε την ξανά. Εάν η κεφαλή παρασκευής ανοίγει και κλείνει, απαιτείται αφαλάτωση. Εάν η μονάδα παρασκευής έχει κολλήσει, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Δείτε όλα τα video τεχνικής υποστήρηξης της επαγγελματικής μηχανής Gemini CS 200 εδώ.
Εάν αυτές οι συμβουλές δεν σας βοηθήσουν να επιτύχετε την επιθυμητή λύση, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00 -17:00.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.  

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Aguila δεν λειτουργεί πλέον σωστά;


Η κάψουλα δεν είναι διάτρητη

Εάν η κάψουλα δεν είναι διάτρητη μετά την εισαγωγή, ισιώστε την άκρη της κάψουλας και δοκιμάστε ξανά.

Μήνυμα σφάλματος ροόμετρου

Εάν λάβετε ένα "μήνυμα σφάλματος ροόμετρου", δοκιμάστε τις ακόλουθες επιλογές:
  • Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά τη μηχανή. Βεβαιωθείτε, ότι όλοι οι μοχλοί είναι κλειστοί, όταν κάνετε εκκίνηση. Οι μοχλοί πρέπει να παραμείνουν κλειστοί έως ότου τελειώσει η εκκίνηση.
ή
  • Κλείστε τη μονάδα παρασκευής χωρίς να τοποθετήσετε μια κάψουλα και πατήστε το κουμπί καφέ. Στη συνέχεια ανοίξτε το μοχλό.

Νερό κάτω από τη μηχανή

Εάν υπάρχει νερό κάτω από τη μηχανή, αφαιρέστε το συρτάρι των καψουλών και ελέγξτε τη σύνδεση των σωλήνων, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το συρτάρι.

Δείτε όλα τα video τεχνικής υποστήρηξης της επαγγελματικής μηχανής Aguila εδώ.

Εάν αυτές οι συμβουλές δεν σας βοηθήσουν να επιτύχετε την επιθυμητή λύση, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00-17:00.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω όταν η επαγγελματική μηχανή Zenius δεν λειτουργεί πλέον σωστά;


Οι κάψουλες πέφτουν

Εάν η κάψουλα πέφτει μετά την εισαγωγή, ισιώστε την άκρη της κάψουλας και ελέγξτε εάν υπάρχει ακόμα κάψουλα στη μονάδα παρασκευής. Εάν ναι, χρησιμοποιήστε τη χειροκίνητη εξαγωγή και δοκιμάστε ξανά.

Η μηχανή δεν ξεκινά

Εάν η μηχανή δεν ξεκινήσει, ελέγξτε αν το κύριο καλώδιο είναι συνδεδεμένο στη μηχανή. Ελέγξτε επίσης το καλώδιο κάτω από τη μηχανή.

Δείτε όλα τα video τεχνικής υποστήρηξης της επαγγελματικής μηχανής Zenius εδώ.

Εάν αυτές οι συμβουλές δεν σας βοηθήσουν να επιτύχετε την επιθυμητή λύση, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00-17:00. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
ACCOUNTING

Τι μπορώ να κάνω εάν έχω λανθασμένο τιμολόγιο;


Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00 -17:00 ή στείλτε μας το ερώτημά σας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουν και να σας στείλουμε το αντίγραφο τιμολογίου που ζητήσατε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Πότε θα λάβω το τιμολόγιό μου;


Θα λάβετε το τιμολόγιό σας εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών ταχυδρομικά.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Πώς μπορώ να ανακυκλώσω τις κάψουλες Nespresso;

  1. Ζητήστε δωρεάν τις σακούλες ανακύκλωσης από:
  • Nespresso Professional Showroom
  • Τηλεφωνικό Κέντρο
  • www.nespresso-pro.gr
  1. Γεμίζετε τη σακούλα ανακύκλωσης με χρησιμοποιημένες κάψουλες μέχρι την ένδειξη «μέγιστη ποσότητα» και σφραγίζετε.
  2. Προσκομίζετε τη σακούλα σας σε:
  • Nespresso Professional Showroom
  • Στον courier που παραδίδει την παραγγελία σας στον επαγγελματικό σας χώρο.
  • Στο κοντινότερο σε εσάς σημείο ανακύκλωσης Nespresso καψουλών.
  1. Κρατήστε τη νέα σακούλα που θα λάβετε με την παραγγελία σας για την επόμενη ανακύκλωση, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Έχει ο καφές Nespresso Fairtrade πιστοποίηση;


Μερικοί από τους καφέδες που αγοράζουμε είναι πιστοποιημένοι από το Fairtrade, καθώς ορισμένοι από τους αγρότες στο πρόγραμμα AAA είναι επίσης πιστοποιημένοι από το Fairtrade.

Ωστόσο, εστιάζουμε τις προσπάθειές μας για βιωσιμότητα με το πρόγραμμα Nespresso AAA, το οποίο περιλαμβάνει περίπου 70.000 αγρότες καφέ σε δώδεκα χώρες. Το πρόγραμμα AAA αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Rainforest Alliance για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης προμήθειας καφέ υψηλότερης ποιότητας στον κόσμο.

Επιπλέον, με αυτό το πρόγραμμα, στοχεύουμε στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς και στην ευημερία των αγροτών. Το όραμά μας υπερβαίνει κατά πολύ ένα συγκεκριμένο είδος σήμανσης.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.