Τι μπορώ να κάνω όταν η επαγγελματική μηχανή Aguila δεν λειτουργεί πλέον σωστά;

Η κάψουλα δεν είναι διάτρητη

Εάν η κάψουλα δεν είναι διάτρητη μετά την εισαγωγή, ισιώστε την άκρη της κάψουλας και δοκιμάστε ξανά.

Μήνυμα σφάλματος ροόμετρου

Εάν λάβετε ένα “μήνυμα σφάλματος ροόμετρου”, δοκιμάστε τις ακόλουθες επιλογές:

• Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά τη μηχανή. Βεβαιωθείτε, ότι όλοι οι μοχλοί είναι κλειστοί όταν κάνετε εκκίνηση. Οι μοχλοί πρέπει να παραμείνουν κλειστοί έως ότου τελειώσει η εκκίνηση.

ή

• Κλείστε τη μονάδα παρασκευής χωρίς να τοποθετήσετε μια κάψουλα και πατήστε το κουμπί καφέ. Στη συνέχεια ανοίξτε τον μοχλό.

Νερό κάτω από τη μηχανή

Εάν υπάρχει νερό κάτω από τη μηχανή, αφαιρέστε το συρτάρι των καψουλών και ελέγξτε τη σύνδεση των σωλήνων, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το συρτάρι.

Εάν αυτές οι συμβουλές δεν σας βοηθήσουν να επιτύχετε την επιθυμητή λύση, καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας καθημερινά, 09:00 -17:00 στο 210 67 11 007 ή στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης 6984756555. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας για ό,τι χρειάζεστε και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Back To Top