Συχνές Ερωτήσεις
Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Οι επαγγελματικές λύσεις Nespresso Professional έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εταιρείες. Επομένως δεν είναι δυνατό για ιδιώτες να αγοράσουν μια επαγγελματική.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;
- Το όνομα και τη νομική μορφή της εταιρείας σας
- Αριθμός φορολογικού μητρώου / ΑΦΜ
- Όνομα και επώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
- Πώς αποκτήσατε την επαγγελματική μηχανή;
- Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχω ήδη αγοράσει μια μηχανή Nespresso Professional. Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό Nespresso;
Για να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας Nespresso Professional χρειαζόμαστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Το όνομα και η νομική μορφή της εταιρείας σας
- Αριθμός φορολογικού μητρώου
- Όνομα και επώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Σειριακός αριθμός της μηχανής Nespresso Professional (έως 19 ψηφία)
- Διεύθυνση παράδοσης και τιμολογίου
- Πώς αποκτήσατε την κυριότητα της επαγγελματικής μηχανής;
- Ο καφές θα πωληθεί σε τρίτους (καφετέρια, εστιατόριο, μπαρ…) ή χρησιμοποιείται μόνο στο χώρο του γραφείου σας;
Στείλτε τις παραπάνω πληροφορίες στη διεύθυνση: b2b@nespresso.gr. Για περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να καλέσετε στο 210 67 11 007 (καθημερινά 09:00-17:00).
Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Είμαι ιδιώτης πελάτης. Πώς μπορώ να γίνω πελάτης της Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποια οφέλη κερδίζει η εταιρεία μου με την Nespresso Professional;
- Τεχνική υποστήριξη 1 έως 2 εργάσιμων ημερών
- Μηχανές υψηλής απόδοσης
- Εύκολη χρήση μηχανών
- Προσωπικός αντιπρόσωπος πωλήσεων
- CRC - Τηλεφωνική υπηρεσία για οποιαδήποτε υποστήριξη
- Ειδική γραμμή εξυπηρέτησης
- Υπηρεσία εκδηλώσεων (με μηχανήματα διαθέσιμα προς ενοικίαση)
- Πρόγραμμα ανακύκλωσης
- Ελκυστικά αξεσουάρ διαθέσιμα σε συσκευασίες
- Παράδοση καφέ μεταξύ 1 ή 2 εργάσιμων ημερών
- Προσαρμοσμένες μηχανές στις ανάγκες σας
- Τέλεια λύση για την επιχείρησή σας
- Ευέλικτα συστήματα πληρωμών
- Δυνατότητα λειτουργίας ή πώλησης - προσαρμοσμένη σε κάθε ανάγκη
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Υπάρχει δυνατότητα ενοικίασης μηχανής για μια εκδήλωση;
- Ονοματεπώνυμο
- Αριθμός τηλεφώνου
- Χώρος Εκδήλωσης
- Ημερομηνία γεγονότος
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να παραγγείλω καφέ και αξεσουάρ;
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας online 24/7 στο www.nespresso-pro.gr, τηλεφωνικά στο 210 67 11 007 (καθημερινά 09:00 - 17:00), μέσω e-mail: b2b@nespresso.gr ή με μία επίσκεψη στο Nespresso Professional Showroom, Αγγελοπούλου 4, 11525, Νέο Ψυχικό.
Δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς επαγγελματικών καψουλών ή αξεσουάρ στις Nespresso Boutiques.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Η παράδοση που έλαβα δεν είναι αυτό που παρήγγειλα. Τι μπορώ να κάνω;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς παραγγέλνω online;
Μπορείτε να παραγγείλετε επαγγελματικούς καφέδες, αξεσουάρ και επιλεγμένες μηχανές γρήγορα και εύκολα μέσω του site μας.
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία online εδώ.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πού μπορώ να κάνω εγγραφή, για να παραγγείλω προϊόντα Nespresso Professional online;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα και τα στοιχεία σύνδεσής μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Ποιες επιλογές πληρωμής έχω όταν παραγγέλνω online;
- αντικαταβολή
- πιστωτική κάρτα
- χρεωστική κάρτα
- προπληρωμένη κάρτα
- τραπεζική κατάθεση
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή μου δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Για τεχνικά προβλήματα ή ερωτήσεις σχετικά με τη μηχανή σας Nespresso Professional, μπορείτε να καλέσετε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00-17:00.
Οι Ειδικοί του Καφέ Nespresso Professional θα χαρούν να σας βοηθήσουν στη διάγνωση του προβλήματος της μηχανής σας. Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω τηλεφώνου, ένας τεχνικός θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός μίας έως δύο εργάσιμων ημερών, για να κλείσει ραντεβού για μια επίσκεψη στον χώρο σας.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να καθαρίσω τη μηχανή Nespresso Professional;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η μηχανή δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Gemini CS 200 δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω, όταν η επαγγελματική μηχανή Aguila δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
- Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε ξανά τη μηχανή. Βεβαιωθείτε, ότι όλοι οι μοχλοί είναι κλειστοί, όταν κάνετε εκκίνηση. Οι μοχλοί πρέπει να παραμείνουν κλειστοί έως ότου τελειώσει η εκκίνηση.
- Κλείστε τη μονάδα παρασκευής χωρίς να τοποθετήσετε μια κάψουλα και πατήστε το κουμπί καφέ. Στη συνέχεια ανοίξτε το μοχλό.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω όταν η επαγγελματική μηχανή Zenius δεν λειτουργεί πλέον σωστά;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Τι μπορώ να κάνω εάν έχω λανθασμένο τιμολόγιο;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 67 11 007 καθημερινά 09:00 -17:00 ή στείλτε μας το ερώτημά σας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Θα χαρούμε να σας βοηθήσουν και να σας στείλουμε το αντίγραφο τιμολογίου που ζητήσατε.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πότε θα λάβω το τιμολόγιό μου;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να ανακυκλώσω τις κάψουλες Nespresso;
- Ζητήστε δωρεάν τις σακούλες ανακύκλωσης από:
- Nespresso Professional Showroom
- Τηλεφωνικό Κέντρο
- www.nespresso-pro.gr
- Γεμίζετε τη σακούλα ανακύκλωσης με χρησιμοποιημένες κάψουλες μέχρι την ένδειξη «μέγιστη ποσότητα» και σφραγίζετε.
- Προσκομίζετε τη σακούλα σας σε:
- Nespresso Professional Showroom
- Στον courier που παραδίδει την παραγγελία σας στον επαγγελματικό σας χώρο.
- Στο κοντινότερο σε εσάς σημείο ανακύκλωσης Nespresso καψουλών.
- Κρατήστε τη νέα σακούλα που θα λάβετε με την παραγγελία σας για την επόμενη ανακύκλωση, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία.
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Έχει ο καφές Nespresso Fairtrade πιστοποίηση;
Απαντήσαμε στην ερώτηση σας; Εάν όχι, ρωτήστε μας, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.